Гарантія

Гарантійний термін установлюється виробником.
 
Гарантійне обслуговування здійснюється за умови пред'явлення Покупцем чека, накладної та дотримання правил встановлення, експлуатації меблів.

 
Гарантія не поширюється на такі дефекти:

   природне зношування або вичерпання ресурсу
   механічні пошкодження, що сталися з вини Замовника
   пошкодження спричинені неправильним встановленням та експлуатацією товару
   пошкодження внаслідок зміни конструкції, перевантаження чи використання товару не за призначенням

 
 
Комплектність замовленого Товару, а також збереження крихких елементів проводитися в присутності Замовника відразу після доставки кур'єром або вимагає перевірки Замовником у службі Кур'єрської доставки.
 
При виникненні проблеми, зв'яжіться з нами зручним для Вас способом. Усі рекламації розглядаються у строки, передбачені законодавством.
 
Гарантія не дійсна у разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання за призначенням придбаного товару.
 
 
Звертаємо також увагу, що:

 
У разі виявлення шлюбу, неповної комплектації чи інших недоліків ми безкоштовно обміняємо Ваш товар на товар належної якості.Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню.
 
Постанова КМУ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
 
 
Умови попереднього замовлення товару


Увага! Попереднє замовлення не гарантує постачання або наявність товару у продавця, а також не тягне за собою жодної відповідальності продавця перед користувачем та покупця перед продавцем.


enlightenedХочемо нагадати, що при поверненні товарів належної якості - обов'язково необхідно надати товарний чек та збережену цілісну упаковку. Також товар не повинен мати слідів ушкодження, у тому числі й у процесі збирання.


enlightenedВсі претензії до якості, комплектації, кольору, цілісності упаковки тощо. приймаються одразу після отримання Вами посилки. Тільки в цьому випадку ми точно знаємо, що товар був недоукомплектований з вини складу або пошкоджено у процесі пересилання.


Повернення товарів оплачується покупцем чи компанією залежно від причин повернення.